Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1
Zapoznaj się z treścią nagrania. Wyjaśnij, z jakich powodów Cudzoziemka jest zdaniem Brunona Schulza książką, która nie kończy się na swych okładkach.
Zapoznaj się z treścią nagrania. Wyjaśnij, z jakich powodów Cudzoziemka jest zdaniem Brunona Schulza książką, która nie kończy się na swych okładkach.
RmETtQ7SnOjXh
(Uzupełnij).
RDulL90xrKfvL
Nagranie dźwiękowe Bruno Schulz Aneksja podświadomości. Uwagi o Cudzoziemce Kuncewiczowej
Polecenie 2

Zanotuj w formie mapy myśli powody, dla których Różę można nazywać zarówno muzą, jak i megierą. Skorzystaj z obserwacji Schulza oraz z własnych wniosków z lektury powieści.

R8GI2MDllQSk41
Mapa myśli. Lista elementów:
  • Nazwa kategorii: Róża Żabczyńska
    • Elementy należące do kategorii Róża Żabczyńska
    • Nazwa kategorii: MUZA
      • Elementy należące do kategorii MUZA
      • Nazwa kategorii:
      • Nazwa kategorii:
      • Koniec elementów należących do kategorii MUZA
    • Nazwa kategorii: MEGIERA
      • Elementy należące do kategorii MEGIERA
      • Nazwa kategorii:
      • Nazwa kategorii:
      • Koniec elementów należących do kategorii MEGIERA
      Koniec elementów należących do kategorii Róża Żabczyńska
R1NAjdTY8t5Pm
(Uzupełnij).
Polecenie 3

Odtwórz i omów poglądy Schulza na temat roli podświadomości w życiu głównej bohaterki powieści.

R3Ol9HnPvj2Au
(Uzupełnij).
megiera
sekutnica
diese, diese, o ja, wunderschöne Nase