Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki

Audiobook

R1RvVrsftgZxQ
Nagranie dźwiękowe dotyczące utworu "Tristan 1946" Marii Kuncewiczowej.
Polecenie 1
Zapoznaj się z treścią nagrania. Wyjaśnij, w czym główny bohater utworu Marii Kuncewiczowej widzi swoje podobieństwo do Tristana. Zwróć uwagę na kontekst historyczny współczesnej powieści.
Zapoznaj się z treścią nagrania. Wyjaśnij, w czym główny bohater utworu Marii Kuncewiczowej widzi swoje podobieństwo do Tristana. Zwróć uwagę na kontekst historyczny współczesnej powieści.
RkObg7SY0xz6W
(Uzupełnij).
Polecenie 2

Odpowiedz na pytanie, kogo zabija Michał. Wyjaśnij, z jakiego powodu młody człowiek dokonuje zabójstwa i dlaczego mówi, że zabił smoka. Rozważ, czym ten akt staje się dla Michała.

R17kOxEUBlrPR
(Uzupełnij).
Polecenie 3

Wyjaśnij, dlaczego w opowieści XX‑wiecznego Tristana brakuje nagrody za zabójstwo „smoka”.

ReJzBAGXUymsw
(Uzupełnij).
Polecenie 4

Przytocz fragment wypowiedzi Michała o Annie. Wyjaśnij, jaką prawdę o postawach ludzi z czasów wojny zawiera historia tej bohaterki.

R1Tx4A0nT5exr
(Uzupełnij).
Polecenie 5
Wskaż, jakie życiowe i społeczne role kobiety zawarte są w opowieści o Tristanie i Izoldzie, a jakie we fragmencie powieści Kuncewiczowej.
Wskaż, jakie życiowe i społeczne role kobiety zawarte są w opowieści o Tristanie i Izoldzie, a jakie we fragmencie powieści Kuncewiczowej.
RXvjjJrNKTzAh
(Uzupełnij).