Film samouczek
Zapoznaj się z filmem, a następnie wykonaj polecenia.
Samodzielnie lub z koleżanką/kolegą zastanów się nad innymi niż te, które już znasz, wskaźnikami (danymi statystycznymi) mogącymi opisywać kapitał ludzki. Propozycje wpisz w mapę myśli, która znajduje się poniżej.
Samodzielnie lub z koleżanką/kolegą zastanów się nad innymi niż te, które już znasz, wskaźnikami (danymi statystycznymi) mogącymi opisywać kapitał ludzki. Propozycje zapisz w postaci listy wypunktowanych haseł.
Zastanów się, w jaki sposób kapitał ludzki jest powiązany z rozwojem gospodarczym. Propozycje wpisz w mapę myśli.
Zastanów się, w jaki sposób kapitał ludzki jest powiązany z rozwojem gospodarczym. Propozycje zapisz w postaci listy wypunktowanych haseł.
Zastanów się, w jaki sposób na wysokość wskaźników i kapitał ludzki wpływają stymulatny i destymulanty. Propozycje tych czynników zapisz na mapie myśli
Zastanów się, w jaki sposób na wysokość wskaźników i kapitał ludzki wpływają stymulatny i destymulanty. Propozycje tych czynników zapisz w postaci listy wypunktowanych haseł.