Wydrukuj Zapisz jako PDF Dodaj do ulubionych Udostępnij materiał

Kim on jest, co robi?

  1. Nauczyciel wyświetla obrazki na ekranie; prosi uczniów, by w parach lub grupach porozmawiali na temat obrazków, zgodnie z pytaniami podanymi niżej.

Rf7xZP3LsmY4y
R1b5NjJ2SQvUo

Pytania do obrazków – podstawowy poziom kompetencji językowej ucznia

Pytania do obrazków – średni poziom kompetencji językowej ucznia

Kto jest na zdjęciu?

Kto znajduje się na zdjęciu?

Ile ma lat?

W jakim jest wieku?

Gdzie się znajduje? Skąd to wiesz?

Gdzie się znajduje? Jaka jest to pora dnia? Skąd to wiesz?

Co robi?

Czym się zajmuje?

Co go/ją interesuje?

Czym jest zainteresowany/-a? Jak/co wyraża jego/jej uczucia?

Jak jest ubrany/-a?

Jak jest ubrany/-a? (typ stroju, kolory, uczesanie)

Jak go/ją możesz opisać?

Jak go/ją możesz opisać?

Co łączy oba obrazki?

Co łączy oba obrazki?

  1. Uczniowie samodzielnie zapisują propozycje prezentów dla chłopca i dziewczynki, zgodnie z ich zainteresowaniami, widocznymi na obrazkach:

RsFuUl8oUcHs6