Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki

Reklama jest niemal wszechobecna. Z pewnością niejednokrotnie się o tym przekonujesz, natykając się na nią każdego dnia, podczas spaceru, w trakcie czytania gazety, wyszukiwania informacji w internecie czy oglądania telewizji. By nie ulec sile przekazu reklamowego, warto znać techniki, jakie są w nim stosowane.

Już wiesz

Przed zapoznaniem się z e‑materiałem powinieneś znać:

  • definicję reklamy;

  • cele działań reklamowych;

  • rodzaje reklam.

Nauczysz się
  • definiować typy reklam;

  • określać cele reklamy;

  • wskazywać elementy reklamy;

  • rozróżniać techniki perswazyjne stosowane w reklamie.