• Włącz tryb tekstowy dla czytników
  • Przejdź do nawigacji
  • Przejdź do treści
Regulamin Polityka prywatności Deklaracja dostępności O projekcie
Epodreczniki.pl Epodreczniki.pl Platforma edukacyjna Ministerstwa Edukacji i Nauki Platforma edukacyjna Ministerstwa Edukacji i Nauki
Platforma edukacyjna Ministerstwa Edukacji i Nauki Platforma edukacyjna Ministerstwa Edukacji i Nauki
Aktualności

Kształcenie na odległość

Narzędzia edukacyjne - wychowanie przedszkolne i kształcenie ogólne

Epodręczniki PO KL

Lektury dostępne

Katalog Zasobów Dodatkowych

Zasoby portalu Scholaris.pl

Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne

Gra edukacyjna „Godność, wolność i niepodległość”


Wsparcie użytkownika

Filmy instruktażowe i instrukcje

Poradnik dla użytkownika

Najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

Informacje o aktualizacjach

Jak zatrzymać to, co ulotne? Nowe osiągnięcia techniczne w dziełach malarzy – impresjonistów.

Szkoła podstawowa
Plastyka
scena rodzajowa Claude Monet impresjonizm pejzaż kompozycja kadr Edgar Degas kanon ekspresja kolorystyka dywizjonizm kompozycja otwarta kompozycja asymetryczna Salon Salon Odrzuconych tematyka impresja malarstwo plenerowe wrażenie „Impresja. Wschód słońca” Nicéphore Niépce
Udostępnij
Jak zatrzymać to, co ulotne? Nowe osiągnięcia techniczne w dziełach malarzy – impresjonistów.

Autor:
ewa.marcinkiewicz

Filmy instruktażowe i instrukcje