• Włącz tryb tekstowy dla czytników
  • Przejdź do nawigacji
  • Przejdź do treści
Regulamin Polityka prywatności Deklaracja dostępności O projekcie
Epodreczniki.pl Epodreczniki.pl Platforma edukacyjna Ministerstwa Edukacji i Nauki Platforma edukacyjna Ministerstwa Edukacji i Nauki
Platforma edukacyjna Ministerstwa Edukacji i Nauki Platforma edukacyjna Ministerstwa Edukacji i Nauki
Aktualności

Kształcenie na odległość

Narzędzia edukacyjne - wychowanie przedszkolne i kształcenie ogólne

Epodręczniki PO KL

Lektury dostępne

Kurs polskiego języka migowego (PJM)

Katalog Zasobów Dodatkowych

Zasoby portalu Scholaris.pl

Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne

Gra edukacyjna „Godność, wolność i niepodległość”

Genesis – początek życia człowieka


Wsparcie użytkownika

Filmy instruktażowe i instrukcje

Poradnik dla użytkownika

Najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

Informacje o aktualizacjach

Perswazja i manipulacja w reklamie

Szkoła podstawowa
Język polski
odbiorca nadawca zbiorowy perswazja manipulacja lokowanie produktu hasło reklamowe reklama polityczna reklama społeczna reklama komercyjna reklama przekaz reklamowy logo marka błędy językowe reklama prasowa reklama radiowa reklama telewizyjna reklama internetowa techniki perswazyjne banner internetowy kryptoreklama spot reklamowy ulotka reklamowa język reklamy rodzaje reklam typy reklam
Udostępnij
Perswazja i manipulacja w reklamie
Wprowadzenie
Film
Interaktywne ćwiczenia multimedialne
Podsumowanie
Słowniczek
Dla nauczyciela
Filmy instruktażowe i instrukcje