Codziennosc_w_dzielach_sztuki_-ccBOOKMOBIEx%P-+6;>FF M` T\c~k[ssstu|u X"Y$D&D( v&* vu, v. w0 ">2v!4:6*8+ :+o<mK>@BWD$cF&hH(TJ(UML+N-lP0s.R0s}T0sV0tX1cZ1ز\1^1P`4(b4wd4f7yh9j;7l;89n;8p>Ƹr>t>Vv?w:x?wz?w|?x'~DdG5oJ"J#J#F MOBI  +PACB EXTH pl3Codzienność w dziełach sztuki – cz. IIl3calibre (5.42.0) [http://calibre-ebook.com]dUnknownq,444332ea-2095-4388-8a59-dc0e49474a08p4calibre:444332ea-2095-4388-8a59-dc0e49474a08 EBOKj(2022-12-07T00:55:36.199152+00:00    kindle:embed:000Bt m  trueCodzienność w dziełach sztuki – cz. IISpisreściCodzienność yłachztuki –z.I< Ag3_]24e4e4e">Józe0h(moński,Bociany”, 1900,lejałótnie,uzeumarodowWarszawa,olsk@wikimedia.org,ome!ublicznaLJ&_Xߎׇו'1b1b1b">WażneatywW|XVII w.OOHrozkwital8twadzajgoYHolandii;WWWW">2oł.IXNoOtaj0ię(ęściąurtuealistyȆ/׆77Scriuszekcjilauczyciela/ajęć@branwwww3wǃ Źródło:nline-lls,icja:C0?wwwwI.ϥowXegadHń zakresuęzyka funplaki;8dejm a twórh ktxhykorzyswia`0c@oąHformystruktury .cz:WWWWWWWV6)Ɍ`Xiaat`itemkP"iSP(port,utonpejz,Hrynrsy:religijnXmitg,蛀ohbata);ieYówdnajdupgraf!prHbie;rysozpotudiȂy,ar``ęhomikPumImest%Xab aantaё̋Ƀ`wyźnXutrw śGiatostowypowie (szkKBfotoażY mhwkmؐX)IIWQ؛ wowuulej,jsogólnolud1 cY#bφ߆߀g߆߆߆߆4)(XRchkteryzywjszektyFwizual0PolskaiHhׅdž''''''5wyكpbarj锨tinspirującięóżnymizie na`kultury:ztukplastyczY,iteraą,oez,istoriąostrzegaćwzkiystępemdzyii podejmowproblemntegracji[,rpretKSHXwXposóbol;E-eriałest0ynuPu i''wwwt–z.Ʌfggawww">ScenyiżyciaegoPp.:bajzabawyppęwykłyluAihymtoczeniuzedstawia9nazywy-G[OggareporPsko-dokumentyopisȅc`ścjӆ׀ioj0jużbtaro t(malarstwoފgiptu)">Od XV w.ykacoraz➅obecnacaleoęnninikwzeligijneta m臐nurtuyXVIPieruegelӉ(szy.rt*퉠Xuar@łąwwiel`pgorɀhi.ׇwoim2„Wxaabel”KdodaXńfI@T@a,ywnś!jednakdsłonceektrumowjbudowlj??????">Za鍨p@@oo3iinform.oszb,erządcɋjxzpc鎐o@Ѓ au77o777">Iluȅ9aktyw@atoHaĄQ75.kazujegromedmiętr,krąg 8c*j)mi8którp6zHemhpmk؅WlrogudatatkXɮ٨yhPebo*le'$)oosajłówtac؇weryfikępHpHl4waإ0e `N=iIQywpunPdetHyrwۆϒ0murpruX(eg0RySrugirag!/(ł8xT*ちdrabin hkondygj0Czwart z(wch@apoLieą`kowrotek*gbVch.zó؄aoakżPdЗ;iódmOrk9 z,۔=h$e3Psize/+4e4e4e">zy,K, 1563lhe@,unsthorischesuseumd,Iionline-xlls,CY 3.0^GFinћprozrej, nzwyk؍lux:plnikecybaӐ0gl tHXiqegrr(morzpadzgłAudalomitgiczny aref="javascript:void(0);ws2154aakar~a/Qd@X8Щy:™(adsowdyy(losuobtno śXwobec1ęścATakpreYtenHlH8 acKaczmz.apo!z ͵@Бhazeszczonym komentarzuobrazu.

<1olor="#1b1b1b">IlustracjanteraktywnarzedstawiaziełoieruegelaӄXszego „Upadekkara”.΂0ierwszymlanieocznyeshhp,tóryole,dącługiem,iągnionqPzonia.ՁdnóżxastukQowce.owyHusJerski.oawejtrenajdujeię wcyybakm`PłynąatQNiedalekd gu􂒈.odyyjjedyjnogWleozzaiejzażiimzczołgwpunktragem@za:Ѐ1:acKaczmp(wedQ_YWgo)ЁBgrygruburerqdźwi؉ mwzumnwasїg(Q̀dTstX`Prpyyyjciska śladÉś`ruό(żЃd.durpeiebkalM`ybezsZ migotliw` )fBiiPXz@ropwu. (…) ŚЈؕz,!a,lagx .a0torsCD–,\:drw@yJgąź,ڀruchoma1jtakptzro ob80cXość̆poji r cpgęką…zni Ћ1tw3size4e4e4e">Ӫ%y,,1555,uséRoyauxXBeP-Arts,qksPelgi@wikimedorg,pȑubliaφϱ߆φWRozkwiztuHrodzajo@,psm9Hnltw(8y@iXVII,łówz Hodi؇Xyścindsportretli czeshń` XiżPch (ubh r@)uła8x at`YjwPآbyzhswohcPienIś9o>K{@a҇ꉸ o(?_??????>ZaHpiؐpi>

<1r="#1b1b1b">lustracjanteraktywedwiaoǃ̀dszego „ArcykżęeopoldilliwwojgaleriialarstwaBruks”.k jeႄcjakorayprdzaości@s9mztukC`nęxe6wyp0nijestw`conychamach恵Ѐ8porzchnanhs@Iosce,Partę,0den#drugim.?ixrwHunhkzmw@nizrobity r36Hlycz!Lo(cdXpsy.ΒXiy=Wwpt777PaswcDudwóPpkȄЂ؅ȁtkraj[@0sXdpyodzewprawddob‡3Xajmb{.ԄNozległy,cgdko,pąb̋ iebokryjchhmu iǠǠ3`Ǡsize?;4e4e4e">v,k. 1647-1651xlbla,useoelradxMad,iszpanline-sks,CY 3.0&__[0n=" Ximgcindex0003.bane1584"1186/50derquandollectxikimedia.org ɗublAaGFblockquobwĆwi 2p/"#303333">UzusakstoOjggd8i_Y$a-aЍ  to tematyce -sgf1f2f5__Y    EV177?5SóbªXzei8{zieshwoż(0eślićako6imigawkowy.WWQ.Ƀutoromdobchwylotpmxda.ϐQy0rodupomini`konwspółsnYfotografikx,`Posaż aato@buutrw świHjqdyn`qmieguoooo">ZapoPj `z庩ijp8uȴ'Pwxfkłótn[pśId뛸zmą.driaenouwerłbezpinXsytuację`iedydsa껸roń. drugimle0nȖ#QHwipokmężjh!`smakna뮁oie;߰atPmhwil2HٛɎalkoh m,\rzx1PzPw(pm7vlajd 103ׂ׳,/gg77721777638/48`%woooo3/gsize4e4e4e">72, „KLؚw”,. 1620-1630xa`sce,ˣlewskaalealarstwa,aga,olandiPwikimeX.org,omenaubliczna<Przejdź(astępnegolajduWWp4em׃׃]1b1b1b">Ważnymspektemalarstwaodzajowbyłycenykazująceudzi ichPj`ższotoczeniuȀachztrakciehennejrzątaniny.obr tprzykładsąetowanexxazyutoJaVermeeraanelftaHietdeocha.apo(ję nimi@pwykoćwe 3.6p"37775S 1 3ׂׂsπgg"lign="8imgecindex0036.baseline610"84/_oooa/g24e4e4e">xuo, „Mleczarka”,k. 1660PlłótX,ijksmuseum,msdaXooo/W_/G@Ć Wp؃7303333IkatmosferPdnia?uchwyciligywywXrtyści? ]brY(N??ft瀰݄sXhG:gGGGGGZaczahł(dpowieX>   WWPintymnoggo?Oli1ψOOWWPspokoj߃o/3ψ//WQsQoG4ψGGWQzagroO="5ψOOWQchaosoww'ww6wwwψwwww''wwwWQpewog/ul>Przedsteen \p'//>W XVII-(cznejolandiiardzoopularneyłyówxżrtretybior. tenposóbowanodarzyiejskich,%cie`cechze0ślniczyQweteranwoj@.Έbrakt:\CzasamiXupełɁ ha8.yć9yniko _ua!zXnkówodzin.obrzeokazująowiniżsreprodukcje.ierwszybrazestardziejtonowany oficjalny,rugidecydwobodny.

Slajd 1 2wׂׂtπgg"lign="centerimgHcindex0033.baseline410"494/_Ҁooof/gsize="24e4e4e">eooch, „RoPnaolerska”,k. 1662 XlPpłót,kademPildnünsWien,1deńpustria,kimedia.orgomeubliczna߉ooo6gga7gcfff`jdź(stępnegouWWp׃_W dawnych䚰łaPmożemyobaczyćwailu( minioe. którportretaartymdał ięchwycipnikliwepojzaXycyjużsóbzkiemuJ(nawiązanimizczegó08ajaktu)ad;tul(amix2GGGG8GG10601186WooJanermev`DelftP`d؏w ny1655-7כetropolitMuseumfrNowyork,ӀyjednoczonЛ׈׈V,2dstawyklenmoXosobbezpxńidezacji,0dczasyycłnoścPnaz%b??8emm_up/azślkrawc@ ętwoApracą?oo????824??902777777>Gioniatti0orJKiecmdzy 156570athalallerLondyklkaryвga/__Ćwe 4o303333">ZaczՇ:eokr٭jakoeGgggggge0h0qdpoh`w>NiewxhaoPimy0oIue.ednakch)połePeanHz]bygadnąćbserwucpstrój4zapre؃o=ęż(zn}y ż XVI w(rzyj!uę rozwiąż aktyw5WW? 637og="#4e4e4e">Giovanniattistaoroni, „Rycerzzerni”, 1567,lejałótnie,useooldiezzol(Mediolan,łochy,ikima.org,omeIubliczna<

Ćwe 5p/303333">Dokończda(.letytrojuężczyzny portretuNjegoy쀙wskazują, żeyło:Zaprahwądpowiedź.