Jak_doswiadczalnie_wyznaczyc_chdfdfBOOKMOBIe3%,4;A6 E JXQ V\c\hprNrQsA tE"t$-&C(*,'.,0{2U46B8ّ:8<>*@ -BDF#HAJCL5NPsRsTeVXZ\^`Cbodú MOBIXP/10EXTH pl`Jak doświadczalnie wyznaczyć charakterystykę prądowo‑napięciową elementu obwodu?l3calibre (5.42.0) [http://calibre-ebook.com]dUnknownq,e29cbd54-59f9-4768-8aae-4cca077a6e74p4calibre:e29cbd54-59f9-4768-8aae-4cca077a6e74 EBOKj(2023-09-01T22:33:06.778691+00:00    kindle:embed:0001t m  trueJak doświadczalnie wyznaczyć charakterystykę prądowo‑napięciową elementu obwodu?SpisreściWprowadzeniePrzeczytajwww09693>Film (standardowy)148rawdźę35585>Dlaaucielambp:pagebreak8blockquote2πȉ?96:color="#fff">Jakoświadczalyznaćharakterystykęrąo-naphciowąlem(ubwodu?w/O>Czyo؇kawe?qw`align="c@erpimgpndex`5.baseline1581"g18g/Rys..łytkaruk0nascyloskopu.7σσσσϓgbDaveonesromustra,???8mons.wikimedia.org/q/e:Rigol_DS1054Z_Oscilcope_TeJn_PCB_(14919410994).jpg],i8cja:CY-SA 2.0GwWspółczesnerzqa1ktroniczsbzokomplie składaj wHuMów8pecyfyych!wxciach.ażdyhawoje脑dpeł؀x.byożbyastosبxw zie,zeban҃0\yJk)ego=.aszamyzapo(kobami) 8ń,눈reatHTcϦGBdiv_/>Cߙaיׯdulehnażʂ u(nąc[zeznMdz9żphjAkońcȏχ">Dء0ej?zy zbuX̰,Bźd؇/,Rnmiernik0:oltozaamper(Rys. 1.)ooh2oCalign="cHerimgecindex0028.baseline1150786393}24e4e4e">\bw0ya_i%vIȥiBPt`G@wqRoojOoda(~?t="1em"idth="0pt">Wykonującoświadczanie sposóblasyczny,perujemy źródłemapięciatago,sSoytyiernikówtabeliraz3iXresleżncitężenprąduPzyłożon/, Jakofohsilancipadkutwaćakenhtorׇ#r(najlepiȎA sinusoidago).הarxtedyylwyobwPobserwC;.ow2en$wielokrota`sam9ułatwiycenȁpew|㘸yznaaharakxyTa0]szjednakys,φ8˓nnыˇhnK,p.Xmatu@bad;elementu">Pk(0eψ˅-́)d@wiopXRys. 2??82?:5p@_]8__\150_385^҃Qsizegc4e4e4e">LÈ???:vQstąQٷ:2nܓu8likilkhaؙ:zg:'>wohman_>?”4畟oiwcelu`iepewn3sdAxaog8gocokładIPFcyfigoan`;produia__b/olOO"bSłown1k/hang.߁771 G">csfccuracy) – określaartośćłęduaksymalnego,akiożeystąpi`podczas@miarukonywaanymrzyrządem. ileoduceuieaznaczy, Ijest选ej,0miernikównalogowychpewnąaięzoru: łooKkońc.yrażdjcemooo5ogga3ggL27_67___topórlektrycznykaO>WysłuXj`natywnej ścieżkiorsjgggáq5>OtrlwmVaχ3wϣ 27S4e4e4eŹród:@litechQarszawsYyizyki,icja:CY 4.0._w#2e3238g<'wqeie 1׳?:g303333">K@anychrzȿy٢ziwwbaegoߩ?wWWW2gWWUZa҄0ahwehpo>   Polecenie 2?g>Uczniowierzeanalizow0ykresharakhystyki8ądowo-napięcejezora wyzny(równaostPw pPaci = 0,45·U,dz8toatężu ach, U `olh.'2OpóradanegoGnosikoło Q Ω g?GC%o''f2,22gOgψggggggGG%og'''"> /*ψJgn="@Hkb4aa5?OIPokażodpadź ogmbp:pagebreak/>Ć|1Czech9`buażnebwodyoʉDZDZDZelemu.a,tzyrobixpo0wahwx$ziw><Ćwiczenie 22>Wykonującharakterystykęrądowo-napięciowąlementucznietrzymaliynikisane tabeponiżej./0,17d߇߂''7τχ߄ττςτπg߇߃57߇߂''7߄χ߄ττςχ߃߃1,95߇߂''7߄χ߄ττςχ߃߃3,3߇߇߂'7߄χ߄ττςχ߃߃5,2߇߇߂'7߄χ߄ττςχ߃߃7,68߇߂''7߄χ߄ττςχ߃߃e1,19//?ׇׂׄׄχ4,00//?ׇׂׄׄχ6,0W/tr>  86,1߇߂''7߄χ߄ττςχ߃߃112,4//?ׇׂׄׄχ38,5//?ׇׂׄׄχ71,3//?ׇׂׄׄχ92ǃ/?ׇׂׄׄχ20g/tr>Który przedstawionychoniżejykresówaexPdłowo?Zaznaczwądpowiedź. Źrói:olitechnikaarszawsYydziałizyki,iHcja:CY 4.0. 06???χooooooohttps://creativecommons.orgxses/by/h/deed.plLJ''g''ǎǎǛ߮ǎǎǎǎǃ߄??Nj____Ǯooo="0pt"> Źródło:olitechnikaarszawsYydziałizyki,icencja:CY 4.0.ttps://creativecommons.org/ses/by/h/deed.pl. <Ćwiczenie 3??303333">Poniżejymi8onoóżneetodyoświadczalnegoXznapniaharakhystrądowo-napięciowelemówbwodu.szereguje kolejnXcidych,rhkonyweomia8wrwaajszybciXdoghe wolj.?