Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
1
Pokaż ćwiczenia:
R1N9mp0hJWR5T1
Ćwiczenie 1
Wskaż pary liczb, które są rozwiązaniem układu równań y=2x2y=x+1. Możliwe odpowiedzi: 1. x=-3y=18, 2. x=-2y=8, 3. x=-1y=2, 4. x=0y=0, 5. x=1y=2, 6. x=2y=8, 7. x=3y=18
R1BW51oFWlq781
Ćwiczenie 2
Zaznacz układ równań równoważny danemu układowi y+3x2=05x-y=3. Możliwe odpowiedzi: 1. -5x+3=3x2y=-5x+3, 2. -5x+3=3x2y=5x-3, 3. -5x+3=-3x2y=-5x+3, 4. 5x-3=3x2y=5x-3
R1PRED8lpg0fG21
Ćwiczenie 3
Połącz w pary równoważne układy równań 5-x2+y=25-10x6-x2+y2=x+y2-2yx+1 Możliwe odpowiedzi: 1. a
RRiODCimCTvmx2
Ćwiczenie 4
Uporządkuj plansze przedstawiające rozwiązanie układu równań 3x2+1=y+35x+2y=x+2. Elementy do uszeregowania: 1. x=13y=13  x=-1y=3, 2. 3x2+3=y+32y=-4x+2, 3. x=13y=-2x+1  x=-1y=-2x+1, 4. 3x2+1=y+35x+2y=x+2, 5. 3x2=yy=-2x+1, 6. 3x2+2x-1=0
=16, 7. x1=13, x2=-1, 8. 3x2=-2x+1y=-2x+1
ROSHcRxau70N22
Ćwiczenie 5
Uporządkuj układy równań zgodnie z liczbą ich rozwiązań. 2 rozwiązania: Możliwe odpowiedzi: 1. y=2x2y=3x-5, 2. y=2x2y=5x+8, 3. y=-x2y=-x+1, 4. y=-6x2y=-4x-1, 5. y=-3x2y=-6x+3, 6. y=2x2y=8x-8 1 rozwiązanie: Możliwe odpowiedzi: 1. y=2x2y=3x-5, 2. y=2x2y=5x+8, 3. y=-x2y=-x+1, 4. y=-6x2y=-4x-1, 5. y=-3x2y=-6x+3, 6. y=2x2y=8x-8 Brak rozwiązań: Możliwe odpowiedzi: 1. y=2x2y=3x-5, 2. y=2x2y=5x+8, 3. y=-x2y=-x+1, 4. y=-6x2y=-4x-1, 5. y=-3x2y=-6x+3, 6. y=2x2y=8x-8
RjalvMVjvalOZ21
Ćwiczenie 6
Łączenie par. Dany jest układ równań ax2+y=04x+a+3=0, a0.
Określ prawdziwość zdań.. Zdanie 1. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdanie 2. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdanie 3. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Zdanie 4. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
3
Ćwiczenie 7

Rozwiąż układ równań 5x2+y=06x+y=1.

3
Ćwiczenie 8

Przeprowadź dyskusję liczby rozwiązań układu równań y=4x2y=8x+m+2 ze względu na parametr m.